Kurs fotografii produktowej

Kurs fotografii produktowej
Kurs fotografii produktowej, najbliższe terminy kursu:

27-28 Października 2018 (brak wolnych miejsc – obowiązuję lista rezerwowa)

24-25 Listopada 2018  – WOLNE MIEJSCA

(kurs dwudniowy: sobota-niedziela)

Nazwa kursu:
Kurs fotografii produktowej.

Godziny (czas trwania warsztatów):
Pierwszy dzień 10.30 – 17.30
Drugi dzień       9.30 – 16.30

W sumie 14 godzin zajęć.

(drzwi otwarte już pół godziny przed rozpoczęciem zajęć)

Dla kogo jest przeznaczony ten kurs fotograficzny:

  • Fotografowie chcący rozszerzyć swoje usługi o wykonywanie zdjęć produktowych.
  • Właściciele i pracownicy firm handlowych chcących samodzielnie wykonywać fotografie produktów na potrzeby własnych katalogów, sklepów www oraz aukcji internetowych.
  • Fotografowie pragnący uzupełnić swoją wiedzę o zasady oświetlania materiałów o różnych właściwościach powierzchni.
  • Osoby chcące założyć własne studio zarówno profesjonalne jak i amatorskie.
  • Nie musisz być profesjonalistą aby przyjść na kurs. Nasz kurs jest dla wszystkich fotografujących również dla amatorów.


Co będziesz wiedział po ukończeniu kursu:

  • Jak perfekcyjnie wykonać zdjęcie każdego produktu.
  • Jakie są różnic pomiędzy światłem ciągłym, a błyskowym i w jaki sposób wybrać źródła światła dla własnych potrzeb.
  • Jak stosować studyjne lampy błyskowe oraz lampy światła ciągłego podczas pracy z produktem.
  • Jak ustawić parametry aparatu w zależności od rodzaju światła jakiego używa się podczas sesji zdjęciowej.
  • Jak zastosować różne rodzaje modyfikatorów światła takie jak softboxy, blendy, ekrany dyfuzyjne, zastawki światła itp. w celu uzyskania jak najlepszych rezultatów.
  • Jak samodzielnie zaaranżować oświetlenie podczas sesji produktowej.
  • Jak pracować z namiotem bezcieniowym oraz stołem bezcieniowym
  • Jak samodzielnie skompletować wyposażenie studia potrzebne do wykonania sesji produktowej.
  • Jak wykorzystać tło o odpowiednim kolorze do przekazania informacji o produkcie.
  • Jak przygotować produkty do fotografii.
  • Jak unikać podstawowych błędów podczas pracy z produktem.
  • Czym w praktyce różni się światło bezpośrednio odbite od rozproszonego.
  • W jakich przypadkach można stosować filtry polaryzacyjne w celu regulowania oświetlenia.
  • W jaki sposób poradzić sobie w trudnych sytuacjach fotograficznych:
    fotografia szkła, metalu, lakierowanych powierzchni.
  • Jak korzystać ze stołu bezcieniowego, jak go podświetlać i jakie produkty nadają się do fotografii na nim.
  • Jak fotografować, aby wycięcie fotografowanego przedmiotu z tła było przyjemnością lub aby nawet nie było potrzebne.
  • Dlaczego tak naprawdę fotografia białego na białym oraz czarnego na czarnym nie jest taka trudna jak powiadają.
  • Jak prawidłowo oszacować wycenę zlecenia w zależności od wyglądu fotografowanych przedmiotów i ich ilości.
  • Jak i gdzie kupić sprzęt do własnego studia aby był dobry i tani.

 

1 dzień2 dzień
Czym jest fotografia produktowa oraz fotografia typu packshot i jakie są przed nimi stawiane wymagania. Omówienie z przykładami.Fotografia metalu:
- odwzorowanie metalu w jasnych barwach
- odwzorowanie metalu w ciemnych barwach
Podstawy wyposażenia fotografa podczas pracy z produktem. Różnice pomiędzy światłem ciągłym i błyskowym.
Omówienie potrzebnego sprzętu wraz z prezentacją:
- aparat
- obiektywy
- monitor
- lampy
- modyfikatory
- tła
Fotografia białych przedmiotów na białym tle - ćwiczenia.
Jak przygotować aparat fotograficzny do pracy z fotografią produktową i jakich używać obiektywów w zależności od sytuacji fotograficznej.
Wspólne przygotowanie aparatów do wykonywania zdjęć.
Fotografia czarnych przedmiotów na czarnym tle - ćwiczenia.
Rodzaje źródeł światła.
Ćwiczenia ze światłem miękkim i twardym.
- wywoływanie wrażenia głębi za pomocą cieni.
- Wygląd przedmiotu podczas oświetlania dużymi i małymi źródłami światła.

Ćwiczenia ze światłem rozproszonym oraz bezpośrednio odbitym od przedmiotu.
- Jak ustawić światło względem aparatu fotograficznego i fotografowanego obiektu aby uzyskać odbicie bezpośrednie lub rozproszone.
- W fotografii jakich przedmiotów pomagają nam odbicia rozproszone i bezpośrednie.
Fotografia szkła:
- fotografia szkła na czarnym tle
- fotografia szkła na białym tle
- fotografia szkła napełnionego płynami
- jak rysować światłem kształt szklanych przedmiotów
Ćwiczenia z różnymi rodzajami fotografowanych powierzchni.
- Jak fotografować powierzchnie matowe, błyszczące, pochłaniające światło oraz tworzące odbicia lustrzane.
Zakończenie warsztatów.
Zastosowanie filtrów polaryzacyjnych do tłumienia lub wzmacniania odbić bezpośrednich, na różnych rodzajach powierzchni.

Pozostałe informacje:

  • 100% kursu prowadzone jest w formie ćwiczeń praktycznych przy użyciu profesjonalnego sprzętu marek QUADRALITE, MANFROTTO, NIKON, TAMRON, EIZO.
  • Zajęcia prowadzone są na aparacie i obiektywach będących wyposażeniem studia. Jednak jeżeli chcesz, zabierz własny aparat fotograficzny i wykonuj wszystkie ćwiczenia na własnym sprzęcie!
    Ważne, aby Twój aparat miał możliwość pracy w trybie MANUAL (ekspozycja, przysłona, ISO) pozwoli to na jego przygotowanie do pracy ze światłem błyskowym i ciągłym.
  • W cenie kursu kawa, herbata, woda oraz przekąski podczas przerwy.

 

Co otrzymujesz wraz z ukończeniem kursu:

  • Wiedzę pozwalającą na samodzielną prace przy fotografii produktów.
  • Komplet materiałów drukowanych stanowiących uporządkowaną wiedzę zdobytą na kursie.
  • Dyplom studia IMAGE FOTO potwierdzający ukończenia kursu.
  • 10% rabat na wszystkie usługi fotograficzne IMAGE FOTO w tym wynajem studia.
  • 10% rabat na wszystkie kursy fotograficzne organizowane w przyszłości.
  • Rabat na atrakcyjne marki sprzętu w największym sklepie fotograficznym – Cyfrowe.pl

 

Jak zapisać się na kurs:

Zgłoszenie na kurs fotograficzny należy przysłać drogą mailową na adres:
kursyfoto@imagefoto.pl

W zgłoszeniu należy podać:

  • Imię i nazwisko
  • Adres zamieszkania
  • Nr telefonu
  • Nazwę i termin wybranego kursu
  • Dane do faktury (jeżeli są inne niż powyższe dane kontaktowe)

W odpowiedzi na zgłoszenie otrzymają Państwo fakturę pro-forma, którą należy opłacić przelewem bankowym.
Po otrzymaniu wpłaty otrzymają Państwo fakturę uprawniającą do uczestnictwa w kursie.

Całkowity koszt kursu dla 1 osoby:
598 zł brutto

Całkowity koszt kursu dla 2 osób:
1058 zł brutto

Wystawiamy faktury VAT

Podaruj kurs w prezencie bliskiej osobie

Jeżeli chcesz możesz kupić ten kurs w prezencie osobie, której chcesz sprawić radość, poinformuj nas o tym mailowo.
Po zakupie kursu wyślemy do Ciebie lub bezpośrednio do osoby obdarowanej, pisemne zaproszenie.

Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać pod dresem e-mail:
kursyfoto@imagefoto.pl
lub pod nr tel. 692 214 016

UWAGA:
Dla wygody kursantów, zajęcia prowadzone są w niewielkich maks. 5-8 osobowy grupach, zatem ilość miejsc jest ograniczona.

Organizatorem kursu jest poznańskie studio fotograficzne IMAGE FOTO

Kurs fotografii produktowej z Image Foto.pl pozwoli zmienić Tobie wszystkie trudne zadania w łatwą i przyjemną zabawę ze światłem.
Zainwestuj w swoją wiedzę i stań się cenionym ekspertem fotografii produktowej.

Gdzie odbywa się kurs:

Poznań:
Studio Image Foto
ul. Mścibora 24
Wskazówki dojazdu: http://imagefoto.pl/jak-dojechac-2/

Poznaj tajniki fotografii typu pakshot

kurs fotografii produktowej

Poznaj podstawy fotografii reklamowej

kurs fotografii reklamowej

Naucz się jak fotografować czarne na czarnym.

Jak fotografować czarne na czarnym

Naucz się fotografii na tłach papierowych, stołach bezcieniowych, tłach przezroczystych.

kursy fotograficzne Poznań

 

 

Nasi kursanci o warsztatach w Image Foto:

Super warsztaty, wiele cennych wskazówek rozwiązań. Oprócz przystępnie przekazanej wiedzy teoretycznej mnóstwo ćwiczeń.
Świetne towarzystwo Polecam

Agnieszka

Przede wszystkim prawdziwe warsztaty – wiedza, wiedza i jeszcze raz wiedza przekazana. Prosto, rzetelnie i ciekawie. Ani minuty straty.
Hanna

„Polecam warsztaty w Image Foto niepowtarzalna atmosfera, konkretne, fachowe i rzetelne wskazówki, świetny sprzęt, mnóstwo informacji przekazanych prostym i łatwym do przyswojenia języku, nawet dla laika:)”
Karolina

„Polecam, świetni ludzie z pasją! Z doświadczeniem, a do tego chętni się nim dzielić z innymi .”
Martyna

„Miejsce z klimatem…świetni ludzie…doświadczenie, pasja, wiedza…polecam…bardzo!!!”
Michał

To była bardzo inspirująca sobota. Dzięki za olbrzymią dawkę wiedzy fotograficznej.
Ewa

Zajrzyj na naszą stronę na FB aby przeczytać więcej opinii. – link.