Kurs fotografii produktowej

Kurs fotografii produktowej
Kurs fotografii produktowej, najbliższe terminy kursu:

POZNAŃ 12/13 Maja (kurs dwudniowy: sobota-niedziela) – wolne miejsca

KRAKÓW 19/20 Maja (kurs dwudniowy: sobota niedziela) – wolne miejsca

POZNAŃ 23/24 Czerwca (kurs dwudniowy: sobota niedziela) – wolne miejsca

 

Nazwa kursu:
Kurs fotografii produktowej.

Godziny (czas trwania warsztatów):
Pierwszy dzień 10.30 – 17.30
Drugi dzień       9.30 – 16.30

W sumie 14 godzin zajęć.

(drzwi otwarte już pół godziny przed rozpoczęciem zajęć)

Dla kogo jest przeznaczony ten kurs fotograficzny:

  • Fotografowie chcący rozszerzyć swoje usługi o wykonywanie zdjęć produktowych.
  • Właściciele i pracownicy firm handlowych chcących samodzielnie wykonywać fotografie produktów na potrzeby własnych katalogów, sklepów www oraz aukcji internetowych.
  • Fotografowie pragnący uzupełnić swoją wiedzę o zasady oświetlania materiałów o różnych właściwościach powierzchni.
  • Osoby chcące założyć własne studio zarówno profesjonalne jak i amatorskie.
  • Nie musisz być profesjonalistą aby przyjść na kurs. Nasz kurs jest dla wszystkich fotografujących również dla amatorów.


Co będziesz wiedział po ukończeniu kursu:

  • Jak perfekcyjnie wykonać zdjęcie każdego produktu.
  • Jakie są różnic pomiędzy światłem ciągłym, a błyskowym i w jaki sposób wybrać źródła światła dla własnych potrzeb.
  • Jak stosować studyjne lampy błyskowe oraz lampy światła ciągłego podczas pracy z produktem.
  • Jak ustawić parametry aparatu w zależności od rodzaju światła jakiego używa się podczas sesji zdjęciowej.
  • Jak zastosować różne rodzaje modyfikatorów światła takie jak softboxy, blendy, ekrany dyfuzyjne, zastawki światła itp. w celu uzyskania jak najlepszych rezultatów.
  • Jak samodzielnie zaaranżować oświetlenie podczas sesji produktowej.
  • Jak pracować z namiotem bezcieniowym oraz stołem bezcieniowym
  • Jak samodzielnie skompletować wyposażenie studia potrzebne do wykonania sesji produktowej.
  • Jak wykorzystać tło o odpowiednim kolorze do przekazania informacji o produkcie.
  • Jak przygotować produkty do fotografii.
  • Jak unikać podstawowych błędów podczas pracy z produktem.
  • Czym w praktyce różni się światło bezpośrednio odbite od rozproszonego.
  • W jakich przypadkach można stosować filtry polaryzacyjne w celu regulowania oświetlenia.
  • W jaki sposób poradzić sobie w trudnych sytuacjach fotograficznych:
    fotografia szkła, metalu, lakierowanych powierzchni.
  • Jak korzystać ze stołu bezcieniowego, jak go podświetlać i jakie produkty nadają się do fotografii na nim.
  • Jak fotografować, aby wycięcie fotografowanego przedmiotu z tła było przyjemnością lub aby nawet nie było potrzebne.
  • Dlaczego tak naprawdę fotografia białego na białym oraz czarnego na czarnym nie jest taka trudna jak powiadają.
  • Jak prawidłowo oszacować wycenę zlecenia w zależności od wyglądu fotografowanych przedmiotów i ich ilości.
  • Jak i gdzie kupić sprzęt do własnego studia aby był dobry i tani.

 

1 dzień2 dzień
Czym jest fotografia produktowa oraz fotografia typu packshot i jakie są przed nimi stawiane wymagania. Omówienie z przykładami.Fotografia metalu:
- odwzorowanie metalu w jasnych barwach
- odwzorowanie metalu w ciemnych barwach
Podstawy wyposażenia fotografa podczas pracy z produktem. Różnice pomiędzy światłem ciągłym i błyskowym.
Omówienie potrzebnego sprzętu wraz z prezentacją:
- aparat
- obiektywy
- monitor
- lampy
- modyfikatory
- tła
Fotografia białych przedmiotów na białym tle - ćwiczenia.
Jak przygotować aparat fotograficzny do pracy z fotografią produktową i jakich używać obiektywów w zależności od sytuacji fotograficznej.
Wspólne przygotowanie aparatów do wykonywania zdjęć.
Fotografia czarnych przedmiotów na czarnym tle - ćwiczenia.
Rodzaje źródeł światła.
Ćwiczenia ze światłem miękkim i twardym.
- wywoływanie wrażenia głębi za pomocą cieni.
- Wygląd przedmiotu podczas oświetlania dużymi i małymi źródłami światła.

Ćwiczenia ze światłem rozproszonym oraz bezpośrednio odbitym od przedmiotu.
- Jak ustawić światło względem aparatu fotograficznego i fotografowanego obiektu aby uzyskać odbicie bezpośrednie lub rozproszone.
- W fotografii jakich przedmiotów pomagają nam odbicia rozproszone i bezpośrednie.
Fotografia szkła:
- fotografia szkła na czarnym tle
- fotografia szkła na białym tle
- fotografia szkła napełnionego płynami
- jak rysować światłem kształt szklanych przedmiotów
Ćwiczenia z różnymi rodzajami fotografowanych powierzchni.
- Jak fotografować powierzchnie matowe, błyszczące, pochłaniające światło oraz tworzące odbicia lustrzane.
Zakończenie warsztatów.
Zastosowanie filtrów polaryzacyjnych do tłumienia lub wzmacniania odbić bezpośrednich, na różnych rodzajach powierzchni.

Pozostałe informacje:

  • 100% kursu prowadzone jest w formie ćwiczeń praktycznych przy użyciu profesjonalnego sprzętu marek QUADRALITE, MANFROTTO, NIKON, TAMRON, EIZO.
  • Zajęcia prowadzone są na aparacie i obiektywach będących wyposażeniem studia. Jednak jeżeli chcesz, zabierz własny aparat fotograficzny i wykonuj wszystkie ćwiczenia na własnym sprzęcie!
    Ważne, aby Twój aparat miał możliwość pracy w trybie MANUAL (ekspozycja, przysłona, ISO) pozwoli to na jego przygotowanie do pracy ze światłem błyskowym i ciągłym.
  • W cenie kursu kawa, herbata, woda oraz przekąski podczas przerwy.

 

Co otrzymujesz wraz z ukończeniem kursu:

  • Wiedzę pozwalającą na samodzielną prace przy fotografii produktów.
  • Komplet materiałów drukowanych stanowiących uporządkowaną wiedzę zdobytą na kursie.
  • Dyplom studia IMAGE FOTO potwierdzający ukończenia kursu.
  • 10% rabat na wszystkie usługi fotograficzne IMAGE FOTO w tym wynajem studia.
  • 10% rabat na wszystkie kursy fotograficzne organizowane w przyszłości.
  • Rabat na atrakcyjne marki sprzętu w największym sklepie fotograficznym – Cyfrowe.pl

 

Jak zapisać się na kurs:

Zgłoszenie na kurs fotograficzny należy przysłać drogą mailową na adres:
kursyfoto@imagefoto.pl

W zgłoszeniu należy podać:

  • Imię i nazwisko
  • Adres zamieszkania
  • Nr telefonu
  • Nazwę i termin wybranego kursu
  • Dane do faktury (jeżeli są inne niż powyższe dane kontaktowe)

W odpowiedzi na zgłoszenie otrzymają Państwo fakturę pro-forma, którą należy opłacić przelewem bankowym.
Po otrzymaniu wpłaty otrzymają Państwo fakturę uprawniającą do uczestnictwa w kursie.

Całkowity koszt kursu dla 1 osoby:
549 zł brutto

Całkowity koszt kursu dla 2 osób:
998 zł brutto
Wystawiamy faktury VAT

Podaruj kurs w prezencie bliskiej osobie

Jeżeli chcesz możesz kupić ten kurs w prezencie osobie, której chcesz sprawić radość, poinformuj nas o tym mailowo.
Po zakupie kursu wyślemy do Ciebie lub bezpośrednio do osoby obdarowanej, pisemne zaproszenie.

Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać pod dresem e-mail:
kursyfoto@imagefoto.pl
lub pod nr tel. 692 214 016

UWAGA:
Dla wygody kursantów, zajęcia prowadzone są w niewielkich maks. 5-8 osobowy grupach, zatem ilość miejsc jest ograniczona.

Organizatorem kursu jest poznańskie studio fotograficzne IMAGE FOTO

Kurs fotografii produktowej z Imagefoto.pl pozwoli zmienić Tobie wszystkie trudne zadania w łatwą i przyjemną zabawę ze światłem.
Zainwestuj w swoją wiedzę i stań się cenionym ekspertem fotografii produktowej.

Gdzie odbywa się kurs:

Poznań:
Studio Image Foto
ul. Mścibora 24
Wskazówki dojazdu: http://imagefoto.pl/jak-dojechac-2/

Kraków

Dokładne miejsce kursu podawane jest drogą mailową najpóźniej dwa tygodnie przed zajęciami.

 

Kurs fotografii produktowej

 

 

packshoty

Nasi kursanci o warsztatach w Image Foto:

Super warsztaty, wiele cennych wskazówek rozwiązań. Oprócz przystępnie przekazanej wiedzy teoretycznej mnóstwo ćwiczeń.
Świetne towarzystwo Polecam

Agnieszka

Przede wszystkim prawdziwe warsztaty – wiedza, wiedza i jeszcze raz wiedza przekazana. Prosto, rzetelnie i ciekawie. Ani minuty straty.
Hanna

„Polecam warsztaty w Image Foto niepowtarzalna atmosfera, konkretne, fachowe i rzetelne wskazówki, świetny sprzęt, mnóstwo informacji przekazanych prostym i łatwym do przyswojenia języku, nawet dla laika:)”
Karolina

„Polecam, świetni ludzie z pasją! Z doświadczeniem, a do tego chętni się nim dzielić z innymi .”
Martyna

„Miejsce z klimatem…świetni ludzie…doświadczenie, pasja, wiedza…polecam…bardzo!!!”
Michał

To była bardzo inspirująca sobota. Dzięki za olbrzymią dawkę wiedzy fotograficznej.
Ewa

Zajrzyj na naszą stronę na FB aby przeczytać więcej opinii. – link.