Menu Zamknij
Zrozumieć aparat kurs podstaw fotografii
  • Osoby potrzebujące wiedzy na temat działania aparatu fotograficznego.
  • Osoby chcące zrozumieć zależności zachodzące w trójkącie ekspozycji.
  • Osoby chcące fotografować w trybie manualnym.
  • Fotografowie pragnący w pełni wykorzystywać potencjał aparatu.
  • Osoby chcące wiedzieć do czego służą najważniejsze funkcje w aparacie.
  • Osoby potrzebujące wiedzy jaki aparat i jakie obiektywy zakupić na początku nauki lub do wykonywania konkretnego typu zdjęć.


  • Szkolenie wypełnione wartościową wiedzą teoretyczną i praktyczną, prowadzone przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem w branży.
  • Techniczną wiedzę na temat ustawień aparatu.
  • Praktyczne podpowiedzi w jaki sposób fotografować w tzw. trudnych sytuacjach oświetleniowych.
  • Doradzimy też Tobie w tym co warto kupić w zakresie wyboru aparatu, obiektywów, filtrów, statywów i pozostałych akcesoriów.
  • Jak w pełni skonfigurować aparat fotograficzny.
  • Jak wykorzystać potencjał sprzętu do wykonywania dobrych zdjęć w dowolnych warunkach oświetleniowych.
  • Jak wykonywać ostre i nieporuszone zdjęcia.
  • Jak uniknąć pułapek pomiaru ekspozycji.
  • Jak korzystać z plików JPG, RAW oraz jak korzystać z przestrzeni barw AdobeRGB oraz sRGB
  • Jak poprawnie wykonywać zdjęcia najpopularniejszych tematów takich jak pejzaż, portret, reportaż.

399 zł brutto

  • Dyplom ukończenia kursu od Image Foto
  • Zaświadczenie o ukończeniu kursu
  • Kody rabatowe na zakupy u naszego partnera
    jakim jest sklep fotograficzny Cyfrowe.pl
  • Ciepłe i zimne napoje podczas trwania kursu.
  • Pizzę w przerwie obiadowej.
    .

Najbliższe edycje kursu:
Wracamy na jesień.

W jakich godzinach:
10.00- 17.00

Możesz być już 30 minut wcześniej, aby napić się z nami dobrej kawy lub herbaty.

Miejsce:
Studio fotograficzne Image Foto
ul. Mścibora 24
61-062 Poznań

  • Jak skonfigurować swój aparat pod kątem zdjęć krajobrazowych, portretowych i reportażowych w świetle zastanym.
  • Jak dobrać właściwy obiektyw do tematu fotografii, co można zrobić stałką, teleobiektywem, a co szerokim kątem.
  • Jak kadrować, aby ktoś kto zobaczy Twoje zdjęcie, a przede wszystkim ty sam/sama mógł/mogła powiedzieć WOW- super zdjęcie!
  • Jak fotografować pod światło, czym i dlaczego warto.
  • Jak pracować w trybach A (preselekcja przysłany), M (tryb manualny) kiedy wybrać który tryb i dlaczego.
  • Jak używać pomiaru światła przez aparat w trybie matrycowym, średnioważonym i punktowym, aby wreszcie doświetlać dobrze każde zdjęcie.
  • Jak uniknąć pułapek pomiaru światła.
  • Jak trzymać aparat, aby zdjęcia nie były poruszone, a praca wygodna i efektywna.
  • Jak pracować ze statywem, po co i kiedy.
  • Jak wykonywać zdjęcia naprawdę ostre.
  • Jak poradzić sobie w warunkach trudnych oświetleniowo i gdzie aparat ma pochowane te wszystkie rzeczy, które mogą Tobie pomóc.
  • Jak prawidłowo korzystać z ISO oraz AUTO ISO.
  • Jak korzystać z RAW i JPG.
  • Jak wykorzystać kreatywnie wiedzę o takich terminach jak przysłona, czas ekspozycji, ogniskowa, aby pracowały na Twoje fantastyczne ujęcia.
  • Możliwość zadania własnych pytań.

Jeśli chcesz pracować na swoim sprzęcie to warto, abyś zabrał/zabrała aparat z dowolnym obiektywem.

Jeśli jeszcze nie masz swojego sprzętu lub wolisz go kupić po kursie, aby wiedzieć co warto kupić, to też świetnie. Mamy na miejscu absolutnie wszystko, abyś mógł/mogła na tym pracować.

Metoda 1

Wyślij do nas e-mail ze zgłoszeniem na kursyfoto@imagefoto.pl

Zgłoszenie powinno zawierać:
– Imię i Nazwisko uczestnika/uczestników
– jeśli potrzebujesz fakturę na firmę podaj NIP lub pełne dane do faktury.
– adres (potrzebny do wystawienia dokumentu sprzedaży)
– nr telefonu (potrzebny jedynie do celów organizacyjnych)
– informacje na który kurs się zapisujesz i datę edycji (podane u góry tej trony)

Metoda 2

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy

W odpowiedzi na zgłoszenie otrzymasz na e-mail fakturę proforma do opłacenia.
Po jej opłaceniu będziemy mogli zarezerwować dla Ciebie miejsce na kursie.
Maksymalna ilość osób na zajęciach: 8
W przypadku wszelkich pytań czekamy na telefon od Ciebie pod numerem: +48 692 214 016

Leave this field blank

Cyfrowe.pl
GlareOne
Helicon Focus

Zapisując się na nasz kurs powierzasz nam swoje dane oraz opłacasz uczestnictwo w zajęciach.
Wszystkie informacje na temat w jaki sposób dbamy o powierzone nam dane
i jakie prawa z tego tytułu Tobie przysługują znajdziesz w naszej polityce prywatności – link
Informacje związane z zasadami reklamacji, zwrotami wpłacanych środków itp.
znajdziesz w regulaminie dotyczącym uczestnictwa w zajęciach organizowanych przez naszą firmę – link