Menu Zamknij
Światło w portrecie studyjnym
  • Osoby chcące nauczyć się
    schematów studyjnego oświetlenia portretowego.
  • Osoby nauczyć się w jaki sposób przeprowadzać studyjna sesje portretową przy wykorzystaniu studyjnych lamp błyskowych.
  • Fotografowie chcący rozszerzyć swoją ofertę o fotografię studyjną osób.
  • Osoby tworzące własne studio fotografii portretowej.
  • Osoby potrzebującej wiedzy na temat sprzętu potrzebnego do wykonywania fotografii portretowej.

  • Szkolenie wypełnione wartościową wiedzą teoretyczną i praktyczną, prowadzone przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem w branży.
  • Możliwość wykonania zdjęć podczas sesji z profesjonalną fotomodelką.
  • Praktyczne podpowiedzi w jaki sposób pracować na planie z modelami zarówno profesjonalnymi jak i z amatorami.
  • Doradzimy też Tobie w tym co warto kupić w celu wykonywania fotografii osób, aby optymalnie wykorzystać posiadany budżet.
  • Jak stworzyć interesujące schematy oświetlenia portretowego przy pomocy jednej i wielu lamp.
  • Jak wyposażyć własne studio fotograficzne w zależności od wielkości miejsca i przewidzianego budżetu.
  • Jak skonfigurować cały sprzęt potrzebny do pracy.
  • Jak fotografować, aby uniknąć wszelkich błędów dotyczących ostrości zdjęć, ekspozycji, oraz koloru.
  • Jak poprowadzić sesję zdjęciową osób i jak przygotować do niej modeli.

799 zł brutto

  • Dyplom ukończenia kursu od Image Foto
  • Zaświadczenie o ukończeniu kursu
  • Kody rabatowe na zakupy u naszego partnera
    jakim jest sklep fotograficzny Cyfrowe.pl
  • Ciepłe i zimne napoje podczas trwania kursu.
  • Pizzę w przerwie obiadowej.
    .

Najbliższe edycje kursu:
12.05.2024

W jakich godzinach:
10.00 – 18.00

Możesz być już 30 minut wcześniej, aby napić się z nami dobrej kawy lub herbaty.

Miejsce:
Studio fotograficzne Image Foto
ul. Mścibora 24
61-062 Poznań

  • W jaki sposób ustawić pojedyncze źródło światła w celu wykonania ciekawie wyglądającego portretu.
  • Jakie różnice w oświetleniu wynikają z zastosowania różnych modyfikatorów światła takich jak softbox octagonalny, beauty dish, parasol, lantern.
  • Jakie różnice wynikają z zastosowania różnej wielkości źródeł światła.
  • Jaki wpływ na wygląd skóry ma rodzaj zastosowanego oświetlenia.
  • Jak świadomie kreować plastykę oświetlenia za pomocą wielkości źródła światła, rodzaju modyfikatorów, kierunku oświetlenia i odległości źródeł światła od modeli.
  • Jak i po co tworzyć oświetlenie wąskie i szerokie.
  • W jaki sposób kształtować i konturować kształt twarzy za pomocą oświetlenia.
  • Jak radzić sobie z niechcianymi odbiciami światła w okularach.
  • Jak kreować ładnie wyglądające i pożądane odbicia w biżuterii, odzieży, okularach i innych rekwizytach na planie zdjęciowym.
  • Rola różnych rodzajów blend, białych, srebrnych, złotych, zakrzywionych i płaskich w kreowaniu światła wypełniającego.
  • Zastosowanie oświetlenia błyskowego w kreowaniu oświetlenia wypełniającego.
  • Zasady oświetlania portretu z przewagą ciemnych tonów w kadrze.
  • Rola światła konturowego podczas tworzenia portretu w niskim kluczu.
  • Zasady oświetlenia portretu z przewagą jasnych tonów w kadrze.
  • Wykorzystanie oświetlenia w kontrze do kreowania jasnego tła oraz oświetlenia konturowego.
Mikołaj Rychter

Te warsztaty to całodniowa praktyka.
Tworzenie schematów oświetlenia, wspólne fotografowanie i omawianie oświetlenia.
Będziesz też mógł/mogła zadać dowolne pytanie z omawianej tematyki i mieć pewność uzyskania na nie odpowiedzi lub nakierowania na wartościowe źródło wiedzy.

Podczas warsztatów będzie z nami profesjonalna fotomodelka, zatem efektem warsztatów może być też rozszerzenie Twojego portfolio o nowe zdjęcia.

Kurs prowadzi Mikołaj Rychter właściciel studia fotograficznego Image Foto, trener fotografii z długoletnim doświadczeniem.
Miłośnik fotografii studyjnej, górskiej i portretowej.
Link do strony – mikolajrychter.pl

Jeśli jednak chcesz pracować na swoim sprzęcie to warto abyś zabrał aparat fotograficzny z możliwością manualnych ustawień ekspozycji oraz obiektyw z ogniskową w okolicach 85-105 mm.

Jeśli jeszcze nie masz swojego sprzętu lub wolisz go kupić po kursie, aby wiedzieć co warto kupić, to też świetnie. Mamy na miejscu absolutnie wszystko, abyś mógł/mogła na tym pracować.

Metoda 1

Wyślij do nas e-mail ze zgłoszeniem na kursyfoto@imagefoto.pl

Zgłoszenie powinno zawierać:
– Imię i Nazwisko uczestnika/uczestników
– jeśli potrzebujesz fakturę na firmę podaj NIP lub pełne dane do faktury.
– adres (potrzebny do wystawienia dokumentu sprzedaży)
– nr telefonu (potrzebny jedynie do celów organizacyjnych)
– informacje na który kurs się zapisujesz i datę edycji (podane u góry tej trony)

Metoda 2

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy

W odpowiedzi na zgłoszenie otrzymasz na e-mail fakturę proforma do opłacenia.
Po jej opłaceniu będziemy mogli zarezerwować dla Ciebie miejsce na kursie.
Maksymalna ilość osób na zajęciach: 8
W przypadku wszelkich pytań czekamy na telefon od Ciebie pod numerem: +48 692 214 016

Leave this field blank

Zapisując się na nasz kurs powierzasz nam swoje dane oraz opłacasz uczestnictwo w zajęciach.
Wszystkie informacje na temat w jaki sposób dbamy o powierzone nam dane
i jakie prawa z tego tytułu Tobie przysługują znajdziesz w naszej polityce prywatności – link
Informacje związane z zasadami reklamacji, zwrotami wpłacanych środków itp.
znajdziesz w regulaminie dotyczącym uczestnictwa w zajęciach organizowanych przez naszą firmę – link