Dla kogo przeznaczony jest kurs:

  • Osoby początkujące oraz średnio zaawansowane.
  • Osoby chcące samodzielnie pracować w dowolnym studiu fotograficznym lub zakładające własne studio.
  • Osoby chcące nauczyć się metod retuszu fotografii studyjnej w programie Photoshop.

 

Co musisz wiedzieć, aby uczestniczyć w tych zajęciach:

  • Super jeżeli umiesz posługiwać się manualnymi nastawami aparatu i rozumiesz pojęcia takie jak przysłona, ogniskowa, ISO, czas ekspozycji i balans bieli.
    Jeżeli jednak w tym zakresie brakuje Tobie jakiejś wiedzy, nie martw się! Wszystkiego czego nie wiesz, dowiesz się na zajęciach 🙂

 

Czego uczy ten kurs:

Dzień pierwszy:

  • Jak wyposażyć studio fotograficzne od A do Z
  • Jak obsługiwać studyjne lampy błyskowe i nimi sterować.
  • Jak dobrać właściwy aparat i obiektywy.
  • Jak skonfigurować aparat do pracy z błyskowym i ciągłym oświetleniem.
  • Jakich modyfikatorów światła używać podczas różnorodnych sesji zdjęciowych.
  • Jak pracować z modelami profesjonalnymi oraz zawodowymi.
  • Jak przeprowadzić sesję zdjęciową od momentu planowania po oddanie fotografii.
  • Jak w praktyce stosować różne schematy oświetleniowe.
  • Jak oświetlać tło.
  • Jakich błędów nie popełniać podczas sesji.
  • Możliwość zadania wszelkich pytań z obszaru wyposażenia studia i przeprowadzania sesji zdjęciowej.

W pierwszy dzień będzie z nami profesjonalna fotomodelka, zatem po części teoretycznej zajmiemy się w pełni praktyką!

Dzień drugi (dla chętnych):

Na podstawie zdjęć wykonanych w pierwszy dzień warsztatów, wykonamy pełen retusz fotografii portretowej.
Dowiesz się zatem krok po kroku w jaki sposób wykonać następujące czynności:

  • Ustawienie przestrzeni roboczej w Photoshopie, aby swobodnie pracować z retuszem zdjęć.
  • Wybór i kalibracja monitora.
  • Skonfigurowanie Photoshopa w taki sposób, aby już nigdy nie mieć problemów z kolorem skóry, ubrań i teł.
  • Wykonanie pełnego retuszu skóry, tła i odzieży metodami tradycyjnymi oraz narzędziami opartymi o sztuczną inteligencję.
  • Wykonanie retuszu technikami zaawansowanymi takimi jak separacja częstotliwościowa oraz dodge and burn.
  • Rozszerzanie tła oraz jego wyrównywanie.
  • Przygotowanie plików do publikacji na stronie www oraz w social mediach.
  • Możliwość zadania wszelkich pytań z obszaru edycji zdjęć portretowych w programie Photoshop

Nie martw się, że to co zobaczysz i nauczysz się na kursie zapomnisz, otrzymasz dostęp do nagrań video ze wszystkimi powyższymi tematami, abyś zawsze mógł/mogła powrócić do nauki i odświeżyć sobie wiedzę.


Dokładny program zajęć:

Dzień pierwszy - Obsługa sprzętu ii sesja zdjęciowa.Dzień drugi - edycja w Photoshopie - (dla chętnych).
Jak wybrać właściwy aparat i obiektywy.Przeanalizowanie zdjęć wykonanych poprzedniego dnia i wybór fotografii do edycji.
Zalety i wady światła błyskowegoi ciągłego - co wybrać i dlaczego.Informacje o monitorach, kalibracji oraz konfiguracja i ustawienia koloru w programie Photoshop
Jak sterować lampami błyskowymi w studiu.Wywołanie formatu RAW
Jak skonfigurować aparat do współpracy z lampami błyskowymi i ciągłymi.Podstawowa edycja zdjęć w programie Photoshop
Do czego służą różne typy modyfikatorów, softboxów, parasoli, gridów.Zaawansowane techniki retuszu skóry metodami klasycznymi oraz przy użyciu narzędzi AI
Portretowa sesja zdjęciowa z profesjonalną fotomodelką w kilku schematach oświetleniowych.Praca z rozszerzeniami i edycją tła
Pytania wolne i zakońćzenie zajęćPraca na warstwach i maskach warstw oraz obiektach inteligentnych.
Przygotowanie fotografii do publikacji.
Pytania wolne - zakończenie zajęć.

Co musisz / możesz zabrać na kurs:

Dzień pierwszy:

Nie musisz mieć nic oprócz ochoty do nauki i zabawy, wszystko jest na miejscu.
Jeśli jednak chcesz pracować na własnym aparacie i obiektywie to super, przy okazji skonfigurujemy Tobie aparat do pracy w studiu fotograficznym.
Jeśli chcesz pracować podczas sesji na swoim aparacie warto abyś zabrał/zabrała ze sobą obiektyw o ogniskowej w okolicy 85-105 mm.
Zabierz też sporą kartę SD lub zewnętrzny dysk twardy, może się przydać do zgrania fotografii z sesji.

Dzień drugi:

W drugi dzień szkolenia, możesz być po prostu słuchaczem i obserwować proces edycji zdjęć na projektorze lub monitorze.
Jeżeli jednak chcesz aktywnie uczestniczyć w zajęciach zabierz ze sobą laptop i myszkę (jeśli używasz to również tablet graficzny).

Ważne, aby Twój laptop:

  • Posiadał aktualną wersję Photoshop CC
  • Super jeśli będziesz mieć Lightroom classic jednak nie jest to koniecznością

Warunki logistyczne:

W cenie kursu: ciepłe i zimne napoje, przekąski, ciepły posiłek w połowie zajęć.

Na sprzęcie jakich marek prowadzone są zajęcia:

Eizo, Nikon, GlareOne,  Manfrotto

Partnerzy wydarzenia:

Co otrzymujesz po ukończeniu kursu:

  • Praktyczną i teoretyczną wiedzę umożliwiającą samodzielną pracę w studiu fotograficznym.
  • Materiały stanowiące uporządkowaną wiedzę zdobytą na kursie w formie pliku PDF.
  • Tutoriale video z tematów PHOTOSHOP poruszanych w drugim dniu zajęć (przy wyborze opcji dwudniowej)
  • Dyplom Image Foto ukończenia kursu
  • Zaświadczenie o ukończeniu kursu
  • Rabaty na zakup (w dowolnym czasie) sprzętu w sklepie Cyfrowe.pl abyś łatwiej mógł/mogła wyposażyć swoje własne studio w profesjonalny sprzęt.

 

Terminy kursów:

Termin przeprowadzenia szkolenia ustalany jest indywidualnie.

Cena:
2843,90 zł netto
3498,00 zł brutto

Istnieje możliwość dostosowania programu i wydłużenia o dowolną ilość dni w zależności od potrzeb.
Każdy kolejny dzień szkolenia to 1000 zł netto.

Godziny (czas trwania warsztatów):

15 godzin (dwa dni) szkolenia przy realizacji szkolenia wg powyższego programu w studiu fotograficznym Image Foto w Poznaniu.
Pierwszy dzień 8 godzin
Drugi dzień 7 godzin

Jak zapisać się na kurs:

Zgłoszenie na kurs fotograficzny należy przysłać drogą mailową na adres:
kursyfoto@imagefoto.pl

W zgłoszeniu należy podać:

  • Imię i nazwisko
  • Adres zamieszkania
  • Nr telefonu
  • Nazwę, miejsce i termin wybranego kursu
  • Dane do faktury (jeżeli są inne niż powyższe dane kontaktowe)

W odpowiedzi na zgłoszenie otrzymają Państwo fakturę pro-forma, którą należy opłacić przelewem bankowym.
Po otrzymaniu wpłaty, wyślemy Państwu fakturę uprawniającą do uczestnictwa w kursie.

Wysłanie zgłoszenia na kurs jest równoznaczne z zaakceptowaniem naszej polityki prywatności oraz regulaminu dotyczącego uczestnictwa w kursie.
Informacje na temat polityki prywatności mogą Państwo uzyskać pod tym linkiem – link
Regulamin dotyczący uczestnictwa w kursie dostępny jest pod tym linkiem – link

Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności – link
Zapoznaj się z Regulaminem kursulink

Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać u organizatora kursu pod adresem e-mail:
kursyfoto@imagefoto.pl
lub pod nr tel. 692 214 016

Przykładowe zdjęcia wykonane na kursach w Image Foto:

Jak jest na kursach w Image Foto:

Agata Pawęzka
Agata Pawęzka
2023-03-17
Dziękuje za wspaniale 3 dniowe warsztaty ! Super podejście i bardzo dużo przekazanej wiedzy. Polecam każdemu, bo efekty widać na niesmaowitych zdjęciach !
Jakub Gąsiorowski
Jakub Gąsiorowski
2023-01-15
Swietne studio i fachowcy. Super szkolenia, warsztaty foto.
Mikołaj Kucza
Mikołaj Kucza
2022-12-15
Super miejsce i wspaniali, profesjonalni ludzie, którzy je tworzą ! Brałem udział w jednych z lepiej poprowadzonych i najbardziej merytorycznych warsztatach fotograficznych w ostatnich latach. Polecam z serca każdemu!
Rafał Knopp
Rafał Knopp
2022-09-14
Uczestniczyłem w dwudniowym kursie fotografii produktowej. Był to jeden z najlepszych kursów fotograficznych w jakich uczestniczyłem w życiu a było ich dość wiele. Rzeczowe i systematyczne podejście do każdego z omawianych problemów z natychmiastową praktyczną prezentacją. Bez owijania w bawełnę i kawa na ławę. Tak może uczyć tematu tylko profesjonalista z ogromnym doświadczeniem i znajomością tematu od podszewki. Wisienką na torcie tego kursu była wspaniała rodzinna atmosfera stworzona przez przemiłych gospodarzy. A na ten obiad to jeszcze wrócę!
Anastazja Janecka
Anastazja Janecka
2022-09-12
Wczoraj skończyłam warsztaty w tym miejscu - Renia i Mikołaj to cudowni ludzie, tworzą świetną atmosferę już od pierwszych minut spotkania. Zajęcia są bardzo treściwe, zarówno jeśli chodzi o zagadnienia teoretyczne, jak i praktykę. Uzyskałam wiele cennych wskazówek i praktycznych porad, a pasja z jaką prowadzący wykonują swoją pracę bardzo motywuje. Dziękuję, że podzieliliście się ze mną swoim doświadczeniem i, mam nadzieję, do zobaczenia!
triknot333
triknot333
2022-09-10
Rewelacja. Odbyłem już trzy Warsztaty u nich i nie mogę się doczekać kolejnych. Świetna atmosfera i profesjonalne podejście do tematu. Bogate doświadczenie owocuje indywidualnym podejściem do uczestników oraz starannym przekazywaniem umiejętności oraz porad praktycznych. Najszczerzej Polecam ^^
Patryk Pieczyński
Patryk Pieczyński
2022-06-13
Kurs fotografii studyjnej przeprowadzony konkretnie i rzeczowo bez żadnych wodotrysków, z tych 8 godzin dowiedziałem się naprawdę bardzo dużo , ja k i nawet cenne wskazówki od modelki , które ułatwiają pracę z osobą fotografowaną.
Marta Jarosz
Marta Jarosz
2022-05-27
Renia i Mikołaj to doskonali profesjonaliści, ale przede wszystkim fajni ludzie, z którymi chce się współpracować. Mam nadzieję, ze nasze ścieżki zetrą się jeszcze - nie koniecznie w relacji mentor-kursant, ale tez na gruncie zawodowym, jako uzupełniająca się konkurencja 😀
Sandra Ratajczak
Sandra Ratajczak
2022-05-21
Szkolenie u Image Foto to naprawdę świetny wybór!☺️ Wiele można się nauczyć, zmotywować a przede wszystkim uzyskać jasne odpowiedzi na ciężkie pytania!😁 Dodatkowo świetnie spędzony czas z dwójka przesympatycznych osób! Napewno wrócę po większa dawkę wiedzy 😉 Bardzo polecam!

Jak się bawimy i uczymy na warsztatach w Image Foto