Menu Zamknij

Kurs fotografii produktowej – indywidualny

Indywidualny kurs fotografii produktowej


Dla kogo jest ten kurs

  • Fotografowie chcący rozszerzyć swoja ofertę o zdjęcia reklamowe
  • Fotografowie chcące zdobyć lub rozszerzyć swoją wiedze z zakresu fotografii produktowej.
  • Firmy handlowe.
  • Twórcy rękodzieła i wyrobów artystycznych.
  • Sklepy internetowe.


Cel kursu

  • Zdobycie umiejętności samodzielnego wykonywania i edycji fotografii reklamowej i/lub produktowej typu packshot.
  • Świadczenie usług fotografii produktowej na profesjonalnym poziomie.
  • Wykonywanie fotografii produktowej na potrzeby własnej firmy.


Know-how

  • Doradztwo zakupowe dotyczące całego potrzebnego sprzętu fotograficznego.
  • Szkolenie z techniki fotografowania od A do Z na każdym etapie zaawansowania.
  • Szkolenie z edycji zdjęć produktowych i reklamowych w programach Lightroom i Photoshop.
  • Doradztwo w zakresie organizacji miejsca pracy dla fotografów i retuszerów.
Fotografia produktowa

2600 zł netto

Dwa dni szkolenia fotograficznego wg programu poniżej

3600 zł netto

Wszystko to samo co w pakiecie klasycznym
+
6 godzin edycji zdjęć w programie Photoshop
On-line lub stacjonarnie

Dodatkowe informacje

  • Szkolenie odbywa się w Czerwonaku przy ul. Południowej 14
    (tylko 15 minut od centrum Poznania) możliwy dojazd własnym samochodem (dostępne miejsce parkingowe) lub koleją miejską (zapewniamy odbiór z dworca)
  • Szkolenie przeznaczone jest dla 1 osoby.
  • Przy szkoleniu dla dwóch osób z tej samej firmy obowiązuje dopłata 500 zł netto do ceny szkolenia.


Szczegółowy program kursu w pakiecie klasycznym

  • Jak wybrać aparat i obiektywy do danego rodzaju fotografii produktowej i reklamowej.
  • Jak dobrać cały sprzęt oświetleniowy oraz pomocniczy potrzebny do wykonywania zdjęć produktowych i reklamowych.
  • Jak skonfigurować aparat z lampami błyskowymi lub światła ciągłego.
  • Jak wybrać sprzęt potrzebny do edycji zdjęć produktowych i reklamowych.
  • Jak fotografować powierzchnie matowe, metalowe, szklane oraz inne, aby pokazać cechy produktu.
  • Jak radzić sobie z tematami takimi jak białe na białym i powierzchnie błyszczące.
  • Jak fotografować bezcieniowi, aby łatwo wycinać przedmioty z tła.
  • Jak wykonywać zdjęcia naprawdę ostre, w całym zakresie widoczności produktu z zastosowaniem techniki focus stacking.
  • Jak korzystać z potęgi plików RAW i prostoty plików JPG.
  • Jak wykorzystać kreatywnie wiedzę o takich terminach jak przysłona, czas ekspozycji, ogniskowa, aby pracowały na Twoje fantastyczne ujęcia.
  • Jak wykonywać perfekcyjne packshoty przedmiotów.
  • Jak komponować i oświetlać interesujące zdjęcia reklamowe.
  • Jak zarządzać kolorem od momentu wykonania zdjęć, aż po ich publikację, aby kolor się zgadzał.
  • Jak zorganizować miejsce pracy fotografa i retuszera.
  • Zarządzanie kolorem w fotografii produktowej i reklamowej.
  • Podstawowe informację o pracy w Photoshopie i Lightroomie z fotografią reklamową i produktową
  • Wywołanie formatu RAW w Photoshop i Lightroom.
  • Możliwość zadania własnych pytań.

Szczegóły programu w pakiecie premium

Wszystkie punkty z programu pakietu klasycznego, a dodatkowo:

  • Konfiguracja programu Photoshop do indywidualnych potrzeb.
  • Zaawansowana praca na warstwach i maskach warstw podczas edycji zdjęć reklamowych z dużą ilością ćwiczeń.
  • Proste i zaawansowane techniki retuszu ręcznego oraz opartego na AI w fotografii produktowej i reklamowej.
  • Zaawansowane techniki retuszu i tworzenia powierzchni przedmiotów z dużą ilością ćwiczeń.
  • Prostowanie i transformowanie obrazu.
  • Metody kadrowania i rozszerzania teł do wymaganych proporcji boków.
  • Szybkie przygotowanie zdjęć do stron internetowych i social media.


Co oprócz szkolenia otrzymują uczestnicy kursu

  • Dyplom ukończenia kursu od Image Foto
  • Zaświadczenie o ukończeniu kursu
  • Zweryfikowaną pod kątem merytorycznym listę materiałów edukacyjnych pogłębiających utrwalających wiedzę (lista tytułów książek oraz linki do publikacji internetowych)
  • Spersonalizowaną listę zakupową sprzętu dopasowanego do indywidualnych potrzeb z możliwością zakupu w specjalnych cenach u naszego partnera Cyfrowe.pl
  • Ciepłe i zimne napoje podczas trwania kursu.
    (opcja szkolenia w siedzibie naszej firmy)
  • Ciepły posiłek w przerwie obiadowej


Szczegóły szkolenia

Terminy szkoleń:


Termin i godziny szkolenia ustalamy wspólnie z Państwem,
po skontaktowaniu się z nami.

Czas trwania szkolenia:


Pakiet klasyczny 16 godzin (2×8)
Pakiet premium 22 godziny (2×8+6)




Jak wygląda współpraca krok po kroku

  • Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy (preferowany) i przedstawienie Państwa potrzeb w zakresie przeprowadzenia szkolenia fotograficznego lub edycji fotografii.
    Mogą też Państwo skorzystać z szybkiego formularza kontaktowego znajdującego się na dole tej strony.
  • Prosimy o wybór jednego z dwóch pakietów dostępnych na stronie
  • Po otrzymaniu zgłoszenia wystawimy fakturę pro-forma.
  • Po opłaceniu przez Państwa faktury pro-forma, wystawimy właściwą fakturę VAT i zarezerwujemy dla Państwa dni przeznaczone na szkolenie.


Nasze doświadczenie

Na przestrzeni 8 lat przeprowadziliśmy grupowe i indywidualne szkolenia dla blisko 1000 osób.
Z naszych szkoleń skorzystały zarówno osoby indywidualne jak i firmy fotograficzne, handlowe oraz zakłady produkcyjne.

Najczęściej wykonujemy szkolenia dla:

  • Producentów i importerów towarów handlowych.
  • Sklepów internetowych.
  • Firm branży beauty.
  • Firm fotograficznych.


Czy wymagany jest własny sprzęt?

Posiadamy absolutnie wszystko co jest potrzebne do przeprowadzenia szkolenia.

Podczas szkolenia doradzamy w jaki sprzęt warto się zaopatrzyć.


Formularz kontaktowy

Więcej opinii naszych klientów

Partnerzy kursu

Cyfrowe.pl
GlareOne
Helicon Focus