Kurs fotografii produktowej i reklamowej

KURS FOTOGRAFII PRODUKTOWEJ I REKLAMOWEJ

Aktualne terminy kursów:
2-3 MARCA 2024 – Wolne miejsca
POZNAŃ – Studio Image Foto (adres – link)

PRZY ZAPISIE I DOKONANIU PŁATNOŚCI DO 23.02.2024 – RABAT 10% OD CENY PODSTAWOWEJ KURSU

Zajęcia prowadzone są w maks. 8 osobowych grupach.

Cena:
1229 zł brutto
(wystawiamy faktury vat)

Godziny (czas trwania warsztatów):

Pierwszy dzień 10.30 – 17.30
Drugi dzień       9.30 – 16.30
14 godzin szkolenia.
(drzwi otwarte już pół godziny przed rozpoczęciem zajęć)

Uwaga:

Istnieje możliwość zamówienia szkolenia indywidualnego, dla osób prywatnych oraz firm, wg poniższego programu, w dowolny dzień, po wcześniejszym uzgodnieniu.
Szkolenie indywidualne może odbywać się w naszym studiu lub po wcześniejszym ustaleniu możliwości technicznych u Państwa w firmie.

Cena kursu indywidualnego: wycena indywidualna

Zapraszamy do kontaktu w tej sprawie: kursyfoto@imagefoto.pl

Dla kogo jest przeznaczony ten kurs fotograficzny:

  • Fotografowie początkujący oraz średnio zaawansowani.
  • Fotografowie chcący rozszerzyć swoje usługi o wykonywanie zdjęć produktowych i reklamowych.
  • Właściciele i pracownicy firm handlowych chcących samodzielnie wykonywać fotografie produktów na potrzeby własnych katalogów, sklepów www oraz aukcji internetowych.
  • Fotografowie pragnący uzupełnić swoją wiedzę o zasady oświetlania materiałów o różnych właściwościach powierzchni.
  • Osoby chcące założyć własne studio zarówno profesjonalne jak i amatorskie.
  • Nie musisz być profesjonalistą, aby przyjść na kurs. Nasz kurs jest dla wszystkich fotografujących również dla amatorów.

 

Cel kursu:

  • Zdobycie umiejętności w dziedzinie wykonywania fotografii produktowej i reklamowej.


Co będziesz wiedział po ukończeniu kursu:

  • Jak perfekcyjnie wykonać zdjęcie każdego produktu.
  • Jakie są różnic pomiędzy światłem ciągłym, a błyskowym i w jaki sposób wybrać źródła światła dla własnych potrzeb.
  • Jak stosować studyjne lampy błyskowe oraz lampy światła ciągłego podczas pracy z produktem.
  • Jak ustawić parametry aparatu w zależności od rodzaju światła jakiego używa się podczas sesji zdjęciowej.
  • Jak zastosować różne rodzaje modyfikatorów światła takie jak softboxy, blendy, ekrany dyfuzyjne, zastawki światła itp. w celu uzyskania jak najlepszych rezultatów.
  • Jak samodzielnie zaaranżować oświetlenie podczas sesji produktowej.
  • Jak pracować z namiotem bezcieniowym oraz stołem bezcieniowym
  • Jak samodzielnie skompletować wyposażenie studia potrzebne do wykonania sesji produktowej.
  • Jak wykorzystać tło o odpowiednim kolorze do przekazania informacji o produkcie.
  • Jak przygotować produkty do fotografii.
  • Jak unikać podstawowych błędów podczas pracy z produktem.
  • Czym w praktyce różni się światło bezpośrednio odbite od rozproszonego.
  • W jakich przypadkach można stosować filtry polaryzacyjne w celu regulowania oświetlenia.
  • W jaki sposób poradzić sobie w trudnych sytuacjach fotograficznych:
    fotografia szkła, metalu, lakierowanych powierzchni.
  • Jak korzystać ze stołu bezcieniowego, jak go podświetlać i jakie produkty nadają się do fotografii na nim.
  • Jak fotografować, aby wycięcie fotografowanego przedmiotu z tła było przyjemnością lub aby nawet nie było potrzebne.
  • Dlaczego tak naprawdę fotografia białego na białym oraz czarnego na czarnym nie jest taka trudna jak powiadają.
  • Jak prawidłowo oszacować wycenę zlecenia w zależności od wyglądu fotografowanych przedmiotów i ich ilości.
  • Jak i gdzie kupić sprzęt do własnego studia aby był dobry i tani.

 

Szczegółowy program kursu:

1 dzień2 dzień
Czym jest fotografia produktowa oraz fotografia typu packshot i jakie są przed nimi stawiane wymagania. Omówienie z przykładami.Fotografia metalu:
- odwzorowanie metalu w jasnych barwach
- odwzorowanie metalu w ciemnych barwach
Podstawy zarządzania kolorem. Wszystkie kroki jakie należy poczynić, aby finalne kolory na zdjęciu były jak najbliższe rzeczywistym kolorom produktu. Jak w szybki sposób usuwać tło w fotografii typu packshot.
Podstawy wyposażenia fotografa podczas pracy z produktem. Różnice pomiędzy światłem ciągłym i błyskowym.
Omówienie potrzebnego sprzętu wraz z prezentacją:
- aparat
- obiektywy
- monitor
- lampy
- modyfikatory
- tła
Fotografia białych przedmiotów na białym tle - ćwiczenia.
Fotografia czarnych przedmiotów na czarnym tle - ćwiczenia.
Jak przygotować aparat fotograficzny do pracy z fotografią produktową i jakich używać obiektywów w zależności od sytuacji fotograficznej.
Wspólne przygotowanie aparatów do wykonywania zdjęć.
Fotografia szkła:
- fotografia szkła na czarnym tle
- fotografia szkła na białym tle
- fotografia szkła napełnionego płynami
- jak rysować światłem kształt szklanych przedmiotów
Rodzaje źródeł światła.
Ćwiczenia ze światłem miękkim i twardym.
- wywoływanie wrażenia głębi za pomocą cieni.
- Wygląd przedmiotu podczas oświetlania dużymi i małymi źródłami światła.

Ćwiczenia ze światłem rozproszonym oraz bezpośrednio odbitym od przedmiotu.
- Jak ustawić światło względem aparatu fotograficznego i fotografowanego obiektu aby uzyskać odbicie bezpośrednie lub rozproszone.
- W fotografii jakich przedmiotów pomagają nam odbicia rozproszone i bezpośrednie.
- tworzenie kompozycji w fotografii reklamowej,
- dobór kolorów,
- budowanie kadru,
- dobór teł,
- kreowanie odbić realnych oraz komputerowych,
- uzyskanie, spójności koloru dla wszystkich produktów.
Ćwiczenia z różnymi rodzajami fotografowanych powierzchni.
- Jak fotografować powierzchnie matowe, błyszczące, pochłaniające światło oraz tworzące odbicia lustrzane.
Sposoby przygotowania plików do publikacji, aby kolory wyświetlały się prawidłowo na wszystkich urządzeniach
Zastosowanie filtrów polaryzacyjnych do tłumienia lub wzmacniania odbić bezpośrednich, na różnych rodzajach powierzchni. Zakończenie warsztatów

Pozostałe informacje:

  • 100% kursu prowadzone jest w formie ćwiczeń praktycznych przy użyciu profesjonalnego sprzętu marek GLAREONE, QUADRALITE, MANFROTTO, NIKON, TAMRON, EIZO, PRO STUFF.
  • Zajęcia prowadzone są na aparacie i obiektywach będących wyposażeniem studia. Jednak jeżeli chcesz, zabierz własny aparat fotograficzny i wykonuj wszystkie ćwiczenia na własnym sprzęcie!
    Ważne, aby Twój aparat miał możliwość pracy w trybie MANUAL (ekspozycja, przysłona, ISO) pozwoli to na jego przygotowanie do pracy ze światłem błyskowym i ciągłym.
  • W cenie kursu kawa, herbata, woda, przekąski w trakcie zajęć oraz pizza (opcja vege lub mięsna) w przerwie obiadowej.

 

Co otrzymujesz wraz z ukończeniem kursu:

  • Wiedzę pozwalającą na samodzielną prace przy fotografii produktów.
  • Materiały stanowiące uporządkowaną wiedzę zdobytą na kursie w formie pliku PDF.
  • Dyplom studia IMAGE FOTO potwierdzający ukończenia kursu.

Na uczestników kursu czekają atrakcyjne rabaty na zakup sprzętu fotograficznego w sklepach oficjalnego partnerów warsztatów Cyfrowe.pl

Jak zapisać się na kurs:

Zgłoszenie na kurs fotograficzny należy przysłać drogą mailową na adres:
kursyfoto@imagefoto.pl

W zgłoszeniu należy podać:

  • Imię i nazwisko
  • Adres zamieszkania
  • Nr telefonu
  • Nazwę, miejsce i termin wybranego kursu
  • Dane do faktury (jeżeli są inne niż powyższe dane kontaktowe)

W odpowiedzi na zgłoszenie otrzymają Państwo fakturę pro-forma, którą należy opłacić przelewem bankowym.
Po otrzymaniu wpłaty, wyślemy Państwu fakturę uprawniającą do uczestnictwa w kursie.

Wysłanie zgłoszenia na kurs jest równoznaczne z zaakceptowaniem naszej polityki prywatności oraz regulaminu dotyczącego uczestnictwa w kursie.
Informacje na temat polityki prywatności mogą Państwo uzyskać pod tym linkiem – link
Regulamin dotyczący uczestnictwa w kursie dostępny jest pod tym linkiem – link

Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności – link
Zapoznaj się z Regulaminem kursulink

Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać pod adresem e-mail:
kursyfoto@imagefoto.pl
lub pod nr tel. 692 214 016

Organizatorem kursu jest poznańskie studio fotograficzne IMAGE FOTO

Kurs fotografii produktowej z Image Foto.pl pozwoli zmienić Tobie wszystkie trudne zadania w łatwą i przyjemną zabawę ze światłem.
Zainwestuj w swoją wiedzę i stań się cenionym ekspertem fotografii produktowej.

Gdzie odbywa się kurs:

Poznań:
Studio Image Foto
ul. Mścibora 24
Wskazówki dojazdu: https://imagefoto.pl/jak-dojechac-2/

Przykładowe fotografie

Nasi kursanci o warsztatach w Image Foto:

Agata Pawęzka
Agata Pawęzka
2023-03-17
Dziękuje za wspaniale 3 dniowe warsztaty ! Super podejście i bardzo dużo przekazanej wiedzy. Polecam każdemu, bo efekty widać na niesmaowitych zdjęciach !
Jakub Gąsiorowski
Jakub Gąsiorowski
2023-01-15
Swietne studio i fachowcy. Super szkolenia, warsztaty foto.
Mikołaj Kucza
Mikołaj Kucza
2022-12-15
Super miejsce i wspaniali, profesjonalni ludzie, którzy je tworzą ! Brałem udział w jednych z lepiej poprowadzonych i najbardziej merytorycznych warsztatach fotograficznych w ostatnich latach. Polecam z serca każdemu!
Rafał Knopp
Rafał Knopp
2022-09-14
Uczestniczyłem w dwudniowym kursie fotografii produktowej. Był to jeden z najlepszych kursów fotograficznych w jakich uczestniczyłem w życiu a było ich dość wiele. Rzeczowe i systematyczne podejście do każdego z omawianych problemów z natychmiastową praktyczną prezentacją. Bez owijania w bawełnę i kawa na ławę. Tak może uczyć tematu tylko profesjonalista z ogromnym doświadczeniem i znajomością tematu od podszewki. Wisienką na torcie tego kursu była wspaniała rodzinna atmosfera stworzona przez przemiłych gospodarzy. A na ten obiad to jeszcze wrócę!
Anastazja Janecka
Anastazja Janecka
2022-09-12
Wczoraj skończyłam warsztaty w tym miejscu - Renia i Mikołaj to cudowni ludzie, tworzą świetną atmosferę już od pierwszych minut spotkania. Zajęcia są bardzo treściwe, zarówno jeśli chodzi o zagadnienia teoretyczne, jak i praktykę. Uzyskałam wiele cennych wskazówek i praktycznych porad, a pasja z jaką prowadzący wykonują swoją pracę bardzo motywuje. Dziękuję, że podzieliliście się ze mną swoim doświadczeniem i, mam nadzieję, do zobaczenia!
triknot333
triknot333
2022-09-10
Rewelacja. Odbyłem już trzy Warsztaty u nich i nie mogę się doczekać kolejnych. Świetna atmosfera i profesjonalne podejście do tematu. Bogate doświadczenie owocuje indywidualnym podejściem do uczestników oraz starannym przekazywaniem umiejętności oraz porad praktycznych. Najszczerzej Polecam ^^
Patryk Pieczyński
Patryk Pieczyński
2022-06-13
Kurs fotografii studyjnej przeprowadzony konkretnie i rzeczowo bez żadnych wodotrysków, z tych 8 godzin dowiedziałem się naprawdę bardzo dużo , ja k i nawet cenne wskazówki od modelki , które ułatwiają pracę z osobą fotografowaną.
Marta Jarosz
Marta Jarosz
2022-05-27
Renia i Mikołaj to doskonali profesjonaliści, ale przede wszystkim fajni ludzie, z którymi chce się współpracować. Mam nadzieję, ze nasze ścieżki zetrą się jeszcze - nie koniecznie w relacji mentor-kursant, ale tez na gruncie zawodowym, jako uzupełniająca się konkurencja 😀
Sandra Ratajczak
Sandra Ratajczak
2022-05-21
Szkolenie u Image Foto to naprawdę świetny wybór!☺️ Wiele można się nauczyć, zmotywować a przede wszystkim uzyskać jasne odpowiedzi na ciężkie pytania!😁 Dodatkowo świetnie spędzony czas z dwójka przesympatycznych osób! Napewno wrócę po większa dawkę wiedzy 😉 Bardzo polecam!