Kursy fotograficzne w Image Foto

Zapraszamy na kursy grupowe oraz indywidualne obejmujące swoim zakresem zagadnienia:

  • Wiedzę ogólną, przydatną początkującym i średnio-zaawansowanym fotografom amatorom oraz profesjonalistom.
  • Wiedzę potrzebną do pracy zawodowym fotografom wykonującym sesję komercyjne.
  • Wiedze ściśle ukierunkowaną wg kryteriów danej branży (kursy dla firm).


Kurs fotograficzny
„Praca w studiu od podstaw” – grupowy

Zobacz szczegóły dotyczące tego kursu klikając link lub poniższą grafikę link

  • Kurs dla każdego kto chcę rozpocząć przygodę z fotografią studyjną przy wykorzystaniu błyskowych lamp studyjnych.
  • Na kursie można dowiedzieć się też o wszystkich aspektach dotyczących założenia własnego studia fotograficznego.

 

Sprzęt fotograficzny

Kurs fotograficzny
„Fotografia studyjna” – indywidualny

Zobacz szczegóły dotyczące tego kursu klikając link lub poniższą grafikę link

  • Kurs dla każdego kto chcę rozpocząć przygodę z fotografią studyjną przy wykorzystaniu błyskowych lamp studyjnych.
  • Na kursie można dowiedzieć się też o wszystkich aspektach dotyczących założenia własnego studia fotograficznego.
  • Indywidualne podejście do Twoich potrzeb, możliwy do ustalenia dowolny termin kursu.

 

Kursy fotograficzne

Kurs fotograficzny
„Fotografia produktowa” – grupowy

Zobacz szczegóły dotyczące tego kursu – link

  • Na tym kursie uczymy się fotografować białe na białym, czarne na czarny, szkło oraz metal i inne tzw. „trudne tematy”, które tak naprawdę przy odpowiedniej wiedzy okazują się łatwe i przyjemne.
  • Podpowiadamy też w jaki sposób pracować ze wszystkimi narzędziami stosowanymi w fotografii produktowej i reklamowej.

 

Kurs fotograficzny
„Zarządzanie kolorem”
– indywidualny

Zobacz szczegóły dotyczące tego kursu – link

  • Kurs dla fotografów chcących świadomie pracować z kolorem.
  • Dowiesz się czym są profile kolorystyczne, jak posługiwać się ColorCheckerem, skąd biorą się różnice w wyświetlaniu kolorów.

 

Zarządzanie kolorem kurs

Kurs fotograficzny
„Poziom podstawowy” – indywidualny

Zobacz szczegóły dotyczące tego kursu – link

  • Kurs dla wszystkich tych dla których program AUTO nie jest już wystarczający.
  • Konfigurujemy aparat, uczymy się do czego służą najważniejsze funkcje Twojego aparatu.
  • Zaczynamy świadomie kadrować, dobierać ekspozycję i głębie ostrości.

 

Kurs foto Poznań

Kurs fotograficzny
„Lampa błyskowa w praktyce” – indywidualny

Zobacz szczegóły tego kursu – link

  • Kurs dla wszystkich fotografów pragnących wyciągnąć maksimum możliwości z reporterskich lamp błyskowych.
  • Dowiedz się jak wielki potencjał drzemie w małych lampach, a nawet w jaki sposób można przy ich pomocy zbudować studio.

 

Lampa błyskowa kurs fotograficzny

Kursy dla firm

W Image Foto organizujemy indywidualne oraz grupowe warsztaty dla pracowników firm.
Jeżeli specyfika Państwa firmy wymaga częstego wykonywania zdjęć reklamowy, produktowych typu packshot, reportażowych lub innych, zapraszamy do skorzystania z oferty.

Program dostosowujemy do Państwa potrzeb w celu efektywnego wykorzystania czasu szkolenia.
Natomiast ćwiczenia praktyczne dostosowane są do zadań z jakimi spotykają się Państwo w swojej codziennej pracy.

Wszystkie pytania można kierować pod adresem kursyfoto@imagefoto.pl lub numerem telefonu: 692 214 016

 


Przeczytaj więcej o naszych warsztatach!

Małe grupy kursantów:

  • Im mniejsza grupa tym więcej czasu dla Ciebie. Dlatego nasze grupy to maks. 4-8 osób.
  • W przypadku kursów indywidualnych cała wiedza ukierunkowana jest pod Twoje potrzeby.


Czy musisz być profesjonalistą, aby brać udział w szkoleniu:

  • Nie musisz być zawodowcem, aby brać udział w naszych warsztatach. Wszystkie zagadnienia tłumaczymy w taki sposób, aby każdy rozumiał i potrafił na bieżąco wykorzystać swoją wiedzę.
  • W opisie każdego kursu znajdziecie informację jaki poziom wiedzy jest potrzebny do uczestnictwa w kursie.
    Jeżeli macie wątpliwości piszcie do nas na kursyfoto@imagefoto.pl, odpowiemy na Wasze wszystkie pytania.

 

Praktyka czy teoria:

  • Działamy zgodnie z życiową prawdą mówiącą: „jeżeli chcesz się czegoś nauczyć to zacznij to robić”.
    Dlatego na naszych zajęciach nie brakuje teorii, jednak przekazujemy ją zawsze podczas praktycznych ćwiczeń.
    Dzięki temu wiedza sama wchodzi do głowy i w tej samej chwili przekłada się na działanie i …coraz lepsze efekty 🙂

 

Atmosfera na kursach:

  • Na naszych kursach spotkasz sympatycznych ludzi w każdym wieku, tak samo jak Ty zafascynowanych fotografią oraz innymi tematami kursów.
    Uczymy się wspólnie, wymieniając się wiedzą i uwagami na temat omawianych zagadnień.
    Wpadnij do nas na kurs, jest naprawdę fajnie 🙂

 

Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności – link
Zapoznaj się z Regulaminem kursulink

Nasi kursanci o warsztatach w Image Foto:

Polecam szkolenia prowadzone przez Image Foto. Wszystko zorganizowane w 100%. Tempo pracy dostosowane do naszych potrzeb, prowadzący – niesamowicie kreatywny a przy tym wspaniały szkoleniowiec. Luźna, miła atmosfera.
Barbara

„Polecam, świetni ludzie z pasją! Z doświadczeniem, a do tego chętni się nim dzielić z innymi .”
Martyna

„Miejsce z klimatem…świetni ludzie…doświadczenie, pasja, wiedza…polecam…bardzo!!!”
Michał

To była bardzo inspirująca sobota. Dzięki za olbrzymią dawkę wiedzy fotograficznej
Ewa

Zobacz pozostałe opinie o Image Foto na naszym FB – link

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz