Lampa błyskowa

KURS FOTOGRAFICZNY „LAMPA BŁYSKOWA W PRAKTYCE”

Nazwa kursu:
Lampa błyskowa w praktyce.

POZNAŃ – Studio Image Foto (adres –link )
19.10.2019 – wolne miejsca
Cena: 389 zł brutto
(wystawiamy faktury vat)

Godziny: 9.30 – 17.00
Drzwi otwarte już od 9.00 – startujemy o 9.30 !

Na uczestników kursu czekają atrakcyjne kody rabatowe na zakup sprzętu fotograficznego w sklepie Cyfrowe.pl !

Dla kogo jest przeznaczony ten kurs fotograficzny:

  • Pasjonaci fotografii oraz zawodowcy chcący świadomie pracować z systemowymi lampami błyskowymi.
  • Reportażyści, pragnący wykorzystać w pełni potencjał lampy w każdych warunkach oświetleniowych.
  • Osoby posługujące się lampą błyskową, które nie są w 100% zadowolone z jej wpływu na fotografie.
  • Fotografowie chcący zastosować lampy błyskowe w sposób oryginalny i nietypowy.


Co będziesz wiedział po ukończeniu kursu:

  • Jak prawidłowo zrobić z lampy błyskowej główne źródło światła.
  • Jak stosować systemową lampę błyskową jako dodatkowe, wypełniające źródło światła.
  • Jak bezprzewodowo sterować lampami za pomocą łączności, przewodowej, radiowej, podczerwieni oraz fotoceli.
  • Jak, po co i kiedy, stosować różne rodzaje modyfikatorów światła takie jak softboxy, nakładki zmiękczające i odbijające światło, filtry kolorowe oraz korekcyjne na lampę błyskową.
  • Jak kreatywnie wykorzystać pomieszczenie do kierunkowania i modyfikowania światła z lampy błyskowej.
  • Jak pracować z wieloma lampami błyskowymi jednocześnie.
  • Jak prawidłowo ustawić parametry ekspozycji przy pracy z lampami błyskowymi.
  • Jak zamrażać oraz uwzględniać ruch na fotografii za pomocą lampy błyskowej.
  • Jak ustawić balans bieli podczas pracy tylko z lampą błyskową, jak podczas pracy ze światłem mieszanym.
  • Jak unikać podstawowych błędów podczas pracy z lampą błyskową.
  • Dlaczego warto stosować lampę błyskową w bardzo jasny, słoneczny dzień.
  • Co to jest HSS i jak z niego korzystać.
  • Jak łączyć światło błyskowe z oświetleniem żarowym oraz fluorescencyjnym.
  • Do czego służą kolorowe filtry do lamp
  • Do czego służą korekcyjne filtry do lampkurs lampa błyskowa

Pozostałe informacje:

  • Na warsztatach pracujemy z zawodową modelką!
  • Kurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich lub nieletnich posiadających zgodę prawnego opiekuna.
  • 100% kursu prowadzone jest w formie ćwiczeń praktycznych przy użyciu profesjonalnego sprzętu marek: RoundFlash™, QUADRALITE, MANFROTTO, NIKON, TAMRON, EIZO.
  • Zajęcia prowadzone są na aparacie i obiektywach NIKON oraz TAMRON, jednak zasady dotyczące pracy z lampami są takie same dla wszystkich systemów. Zatem niezależnie czym fotografujesz, wiedza będzie przydatna również dla Ciebie.
  • Jeżeli tylko pogoda na to pozwoli, część ćwiczeń może odbyć się na zewnątrz studia. Pamiętaj zatem o zabraniu ubrania odpowiedniego do panującej aury.
  • W cenie kursu kawa, herbata, woda oraz przekąski podczas przerwy.

 

Co otrzymujesz wraz z ukończeniem kursu:

  • Wiedzę pozwalającą na samodzielną prace z lampami błyskowymi.
  • Dyplom studia IMAGE FOTO potwierdzający ukończenia kursu.
  • 10% rabat na wszystkie usługi fotograficzne IMAGE FOTO w tym wynajem studia.
  • 10% rabat na wszystkie kursy fotograficzne organizowane w przyszłości.

 

Jak zapisać się na kurs:

Zgłoszenie na kurs fotograficzny należy przysłać drogą mailową na adres:
kursyfoto@imagefoto.pl

W zgłoszeniu należy podać:

  • Imię i nazwisko
  • Adres zamieszkania
  • Nr telefonu
  • Nazwę i termin wybranego kursu
  • Dane do faktury (jeżeli są inne niż dane powyższe dane kontaktowe)

W odpowiedzi na zgłoszenie otrzymają Państwo fakturę pro-forma, którą należy opłacić przelewem bankowym.
Po otrzymaniu wpłaty otrzymają Państwo fakturę uprawniającą do uczestnictwa w kursie.

Podaruj kurs w prezencie bliskiej osobie

Jeżeli chcesz możesz kupić ten kurs w prezencie osobie, której chcesz sprawić radość, poinformuj nas o tym mailowo.
Po zakupie kursu wyślemy do Ciebie lub bezpośrednio do osoby obdarowanej, pisemne zaproszenie.

Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać pod dresem e-mail: kursyfoto@imagefoto.pl
lub pod nr tel. 692 214 016

UWAGA:
Dla wygody kursantów, zajęcia prowadzone są w niewielkich maks. 8 osobowy grupach, zatem ilość miejsc jest ograniczona.

Organizatorem kursu jest poznańskie studio fotograficzne IMAGE FOTO

Jak stworzyć studio fotograficzne w oparciu o lampy błyskowe i dobre akcesoria

Lampa błyskowa w portrecie

Jak pracować z lampą błyskową, aby rozmyć wszystko oprócz tego co ma być ostre.

Jak za pomocą lamp pokolorować zdjęcie

Jak za pomocą lamp uzyskać efekt SPLASH oraz zamrażać inne dynamiczne zjawiska.

Nasi kursanci o warsztatach w Image Foto:

„Polecam warsztaty w Image Foto niepowtarzalna atmosfera, konkretne, fachowe i rzetelne wskazówki, świetny sprzęt, mnóstwo informacji przekazanych prostym i łatwym do przyswojenia języku, nawet dla laika:)”
Karolina

„Polecam, świetni ludzie z pasją! Z doświadczeniem, a do tego chętni się nim dzielić z innymi .”
Martyna

„Miejsce z klimatem…świetni ludzie…doświadczenie, pasja, wiedza…polecam…bardzo!!!”
Michał

To była bardzo inspirująca sobota. Dzięki za olbrzymią dawkę wiedzy fotograficznej.
Ewa

Zobacz pozostałe opinie o Image Foto na naszym FB – link